Vzor odstoupení od smlouvy |
![]() |
![]() |
a) náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby resp. Prodávající si neúčtuje žádný poplatek za použití prostředků komunikace na dálku (Kupující hradí poplatky za internetové připojení dle podmínek sjednaných mezi Kupujícím a jeho dodavatelem);
b) Prodávající požaduje úhradu kupní ceny včetně všech souvisejících nákladů (př. dopravné a balné) před převzetím Zboží; Prodávající může rovněž požadovat (zejména v případě nestandardního Zboží, upravovaného dle požadavků Kupujícího) zaplacení zálohy před dodáním Zboží v době splatnosti uvedené v zálohové faktuře Prodávajícího;
c) ceny Zboží jsou v internetovém obchodu uváděny včetně i bez DPH, včetně souvisejících nákladů (př. dopravné a balné), jež se liší podle zvoleného způsobu dodání/dopravy a způsobu úhrady;
d) Kupující – spotřebitel je oprávněn od Kupní smlouvy (uzavřené prostřednictvím internetového obchodu nebo uzavřené s využitím jiného komunikačního prostředku umožňujícího smlouvu uzavřít bez současné fyzické přítomnosti stran /např. e-mailem/) odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí Zboží nebo (v případě Kupní smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů Zboží nebo dodání několika částí) ode dne převzetí poslední dodávky Zboží; čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy se považuje za zachovanou, pokud Kupující – spotřebitel v jejím průběhu odešle Prodávajícímu oznámení, že od Kupní smlouvy odstupuje;
e) pro účely uplatnění práva na odstoupení od Kupní smlouvy podle písm. d) výše musí Kupující – spotřebitel o svém odstoupení od Kupní smlouvy informovat Prodávajícího formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem); může použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (k dispozici zde), není to však jeho povinností;
f) Kupující - spotřebitel nemůže odstoupit od Kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle jeho přání nebo pro jeho osobu;
g) v případě odstoupení od Kupní smlouvy podle písm. d) výše ponese Kupující – spotřebitel přímé náklady spojené s navrácením Zboží, a to rovněž v případě, že Zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou; maximální náklady na navrácení Zboží jsou Prodávajícím odhadovány ve výši přesahující cca o 20 % náklady účtované Prodávajícím za dopravu Zboží na dodací adresu určenou Kupujícím (výše těchto nákladů je uvedena na webových stránkách www.lesoservis.cz, v záložce „Objednávky, doprava“);
h) případné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím – spotřebitelem je možné řešit také mimosoudní cestou; v takovém případě má Kupující – spotřebitel právo podat návrh na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu u České obchodní inspekce (www.coi.cz) anebo u jiného příslušného subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, jejichž seznam je zveřejněn na webových stránkách www.mpo.cz; Kupující – spotřebitel může rovněž využít pro mimosoudní řešení sporu ohledně Zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu platformu pro řešení sporů on-line přístupnou na webových stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr;
i) Kupující – spotřebitel se může se svou stížností obrátit na Českou obchodní inspekci.
a) bankovním převodem před dodáním Zboží – platba je splatná v době splatnosti uvedené v zálohové faktuře Prodávajícího;
b) platební kartou – při převzetí Zboží v případě vlastního odběru Zboží ze závodu Prodávajícího;
c) v hotovosti – při převzetí Zboží v případě vlastního odběru Zboží ze závodu Prodávajícího nebo při dodání Zboží na dobírku při převzetí Zboží v místě určeném Kupujícím;
d) platbou online předem (GP webpay) – platba bezprostředně po uskutečnění objednávky Kupujícího v internetovém obchodu platební kartou online prostřednictvím platebního portálu.
a) do 5 pracovních dnů, je-li Zboží skladem,
b) do 20 dnů, není-li Zboží skladem,
c) do 30 dnů, jedná-li se o nestandardní Zboží (Zboží nestandardních rozměrů upravované dle požadavků Kupujícího)
V případě platby bankovním převodem nebo platbou on-line předem (GP webpay) veškeré expediční lhůty běží až ode dne připsání platby na účet Prodávajícího; totéž platí i v případě požadavku Prodávajícího na zaplacení zálohové faktury. Prodávající si vyhrazuje právo na prodloužení expediční lhůty v případě, že se vyskytnou neočekávané události/překážky znemožňující Prodávajícímu Zboží expedovat ve lhůtě shora uvedené; Prodávající v tomto případě Kupujícího bez zbytečného odkladu o prodloužení expediční lhůty informuje.
a) Kupující neuhradí Prodávajícímu kupní cenu Zboží nebo jakékoli náklady související s dodávkou Zboží (př. dopravné) v době splatnosti uvedené v zálohové faktuře Prodávajícího v případě, že Kupující pro platbu zvolil bankovní převod, nebo bezprostředně po uskutečnění objednávky (v případě, že Kupující zvolil platbu on-line předem /GP webpay/),
b) Kupující nepřevezme Zboží, které bylo Prodávajícím dodáno na dodací adresu určenou Kupujícím, nebo neuhradí kupní cenu Zboží nebo jakékoli náklady související s dodávkou Zboží (př. dopravné) bezprostředně po doručení Zboží na dodací adresu (v případě, že Kupující pro platbu nezvolil bankovní převod nebo platbu on-line předem /GP webpay/),
c) Kupující neuhradí Prodávajícímu kupní cenu Zboží (v případě, že Kupující pro platbu nezvolil bankovní převod nebo platbu on-line předem /GP webpay/) a/nebo nepřevezme Zboží do 10 (deseti) dnů ode dne, kdy Zboží bylo připraveno k převzetí Kupujícím v případě vlastního odběru Zboží Kupujícím v závodě (provozovně) Prodávajícího,
d) Kupující neuhradí Prodávajícímu zálohu požadovanou Prodávajícím v době splatnosti uvedené v zálohové faktuře Prodávajícího, nebo
e) Prodávající zjistí existenci překážky znemožňující Prodávajícímu dodat Kupujícímu Zboží (př. Zboží bude vyprodané, nedostupné nebo Prodávající z jiného důvodu nebude schopen Zboží dodat) nebo u dodavatele Prodávajícího dojde k podstatnému zvýšení ceny Zboží.
Lesoservis s.r.o.
a) Zboží má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující - spotřebitel očekával s ohledem na povahu Zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se Zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
c) Zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) Zboží je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a vyhovuje požadavkům právních předpisů.
a) pokud se jedná o opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,
b) u Zboží prodávaného za nižší cenu ohledně vady, pro kterou byla nižší cena ujednána,
c) pokud Kupující před převzetím Zboží věděl, že Zboží má vadu,
d) pokud Kupující vadu sám způsobil užitím Zboží v rozporu s účelem, k němuž je Zboží určeno, nebo nesprávnou manipulací se Zbožím, zanedbáním péče o Zboží nebo neodbornou či nesprávnou instalací (montáží) nebo užitím Zboží v rozporu s vlastnostmi a technickými charakteristikami Zboží nebo v rozporu s návody či doporučeními Prodávajícího nebo výrobce pro skladování, užívání, údržbu či montáž Zboží popř. v rozporu s obecně známými pravidly,
e) jedná-li se o poškození Zboží v důsledku znečištění, nehody, živelné události nebo jiného vnějšího vlivu (př. bouřka, požár, teplo aj.) nebo v důsledku nevhodných provozních podmínek,
f) jedná-li se o mechanické poškození Zboží (př. pádem, zlomením, nárazem, najetím na překážku aj.) nebo poškození způsobené nadměrným zatěžováním Zboží,
g) pokud došlo k úpravě Zboží nebo k jakémukoliv zásahu do Zboží bez předchozího písemného souhlasu Prodávajícího nebo k opravě Zboží provedené neoprávněnou osobou, nebo
h) jedná-li se o přirozenou změnu materiálu nebo působení vnějších vlivů (př. opotřebení nátěrů, změna barevného odstínu, oxidace aj.),
i) v dalších případech stanovených právními předpisy.
Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1.3.2017 a plně nahrazuje reklamační řád Prodávajícího vydaný dříve.
Lesoservis s.r.o.
Obsah košíku:
Ukázka zboží:
Aktuálně
Platba on-line
Nový typ plotu a ohrady
Certifikace